sefasebis sqema matematikashi




შეფასების I კომპონენტი-საშინაო დავალება

შ ე დ ე გ ე ბ ი
1-3 ქ
4-5ქ.
6-7ქ.
8-10ქ
აქტიური
მონაწილეობა
არ არის ჩართული
პერიოდულად
ერთვება
აქტიურია
აქტიურია
პროდუქტიულია
საკუთარი აზრის დასაბუთება
ვერ გამოთქვამს საკუთარ აზრს
იშვიათად
გამოთქვამს
გამოთქვამს საკუთარ აზრს
ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი და ასაბუთებს მას
სხვისი აზრის მიმართ
პატივისცემა
არ უსმენ სხვების აზრს,აწყვეტინებს
ყოველთვის არ უსმენს
უსმენს და ცდილობს იყოს კორექტული
ყურადღებით უსმენს,აანალიზებს და კორექტულია
დავალების სისტემატურად
შესრულება
არ ასრულებს დავალებებს
პერიოდულად ასრულებს,და ისიც არასწორად
ასრულებს მცირეოდენი ხარვეზებით
სისტემატურად ასრულებს დავალებებს
დავალების სწორად გააზრება
ვერ გაიაზრებს დავალებას,რადგან არ არის ჩართული საგაკვ.პროცესში
პერიოდულად ასრულებს,ისიც გაუაზრებლად
ცდილობს
შემოქმედებითად უდგება ყველა სახის დავალებას
იაზრებს მათ


შეფასების I I კომპონენტი-საკლასო დავალება
შ ე დ ე გ ე ბ ი
1-3ქ.
4-5 ქ
6-7ქ
8-10ქ.
ცნებებისა და დებულებების განსაზღვრა
ვერ არჩევს დასაბუთების მეთოდს
პერიოდულად იყენებს
განმარტავს დებულებებს/ცნებებს
განმარტავს და ადეკვატურად იყენებს ცნებ/დებ.
მათემატიკური
ობიექტების წარმოდგენა
უჭირს წარმოდგენა
იცის რა რას ნიშნავს
იცის მათემატ. ობიექტის დანიშნულება
გამნარტავს და ადეკვატურად იყენებს პრაქტ.მუშაობისას
მათემატიკური ენის ფლობა
ვერ ფლობს
არაადეკვატურად ფლობს
ცდილობს
ფლობს საუკეთესოთ
მსჯელობა-დასაბუთება
ვერ მსჯელობს
უჭირს
ცდილობს
მსჯელობს და ასაბუთებ





შეფასების III კომპონენტი-შემაჯამენელი  დავალება
(ტესტი,საკონტროლო წერა)
შ ე დ ე გ ე ბ ი
1-3 ქ.
4-5ქ.
6-7ქ.
8-10ქ.
მათემატიკური ობიექტისა და ენის გამოყენება
ადეკვატურად ვერ  იყენებს ცნებებხ,ტერმინებს
იყენებს ზოგიერთ ცნებას ამოცანის ამოსახსნელად. აღნიშნავს,თუმცა არაორგანიზებულად
იყენევს ამოცანის ამოსახნელად ცნებ/ტერმინებს და აღვნიშვნების უმეტესობას უკეთებს ორგანიზებას
იყენებს ამც.ამოსახსნელად საჭირო მასალას, და ირჩევს მონაცემთა წარმოდგენის ოპტიმალურ ფორმას
ამოცანის ამოხსნის გზა
ვეერ პოულობს ამოცანის ამოხსნის გზას
პოულობს ამოხსნის გზას,იწყებ მაგრამ ვერ ასრულებს
პოულბს ამოხსნის გზას,თუმცა ხარვეზებით
პოულობს ამოხსნის ოპტიმალურ გზას, ბოლომდე ახდენს მის რეალიზებას
კავშირები და მიმართულებები
ამოიცნობს ორ ოდნავ განსხვ. ფორმით წარმოდგე ნილ იდენტურ მათემატიკურ ობიექტს (განსხვავებულ ასოებს)
ამოიცნობს ორ ოდნავ განსხვ.ფორმით წარმოდგენილ იდენტურ მათემატიკურ ობიექტს(სხვადასხვა ასოებს)
ათწერს კავშირს სხვადასხვა სტანდარტულ მათემა.ობიექტსა  თუ პროცედურას შორის(მაგ:განტოლების ამოხსნა)
ათწერს კავშირს სხვადასხვა სტანდარტულ მათემა.ობიექტსა  თუ პროცედურას შორის(მაგ:ალგებრიულ გარდაქმნებს)
გამოთვლები
გამოთვლები არ მეტყველებს ამოცანის გაგებაზე, შედეგი არა ადეკვატურია
შეიცავს გამო თვლების ზოგიერთ ნაწილს, რეიზება ნაწილობრივ არასწორია
გამოთვლები ძირითადად სწორია,თუმცა შეიცავს ტექნიკური ხასიათის ხარვეზებს
გამოთვლები სწორია,არჩეული და გამიყენებული აქვს გამოთვლებს ოპტიმალრი ხერხი














1 comment: