შეფასების I კომპონენტი-საშინაო დავალება
შ ე დ ე გ ე ბ ი
|
1-3 ქ
|
4-5ქ.
|
6-7ქ.
|
8-10ქ
|
აქტიური
მონაწილეობა
|
არ
არის ჩართული
|
პერიოდულად
ერთვება
|
აქტიურია
|
აქტიურია
პროდუქტიულია
|
საკუთარი
აზრის დასაბუთება
|
ვერ
გამოთქვამს საკუთარ აზრს
|
იშვიათად
გამოთქვამს
|
გამოთქვამს
საკუთარ აზრს
|
ყველა
საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი და ასაბუთებს მას
|
სხვისი აზრის მიმართ
პატივისცემა
|
არ
უსმენ სხვების აზრს,აწყვეტინებს
|
ყოველთვის
არ უსმენს
|
უსმენს
და ცდილობს იყოს კორექტული
|
ყურადღებით
უსმენს,აანალიზებს და კორექტულია
|
დავალების
სისტემატურად
შესრულება
|
არ
ასრულებს დავალებებს
|
პერიოდულად
ასრულებს,და ისიც არასწორად
|
ასრულებს
მცირეოდენი ხარვეზებით
|
სისტემატურად
ასრულებს დავალებებს
|
დავალების
სწორად გააზრება
|
ვერ
გაიაზრებს დავალებას,რადგან არ არის ჩართული საგაკვ.პროცესში
|
პერიოდულად
ასრულებს,ისიც გაუაზრებლად
|
ცდილობს
|
შემოქმედებითად
უდგება ყველა სახის დავალებას
იაზრებს
მათ
|
შეფასების I I კომპონენტი-საკლასო
დავალება
შ ე დ ე გ ე ბ ი
|
1-3ქ.
|
4-5 ქ
|
6-7ქ
|
8-10ქ.
|
ცნებებისა და დებულებების განსაზღვრა
|
ვერ
არჩევს დასაბუთების მეთოდს
|
პერიოდულად
იყენებს
|
განმარტავს
დებულებებს/ცნებებს
|
განმარტავს
და ადეკვატურად იყენებს ცნებ/დებ.
|
მათემატიკური
ობიექტების წარმოდგენა
|
უჭირს
წარმოდგენა
|
იცის
რა რას ნიშნავს
|
იცის
მათემატ. ობიექტის დანიშნულება
|
გამნარტავს
და ადეკვატურად იყენებს პრაქტ.მუშაობისას
|
მათემატიკური ენის ფლობა
|
ვერ
ფლობს
|
არაადეკვატურად
ფლობს
|
ცდილობს
|
ფლობს
საუკეთესოთ
|
მსჯელობა-დასაბუთება
|
ვერ
მსჯელობს
|
უჭირს
|
ცდილობს
|
მსჯელობს
და ასაბუთებ
|
შეფასების III კომპონენტი-შემაჯამენელი დავალება
(ტესტი,საკონტროლო წერა)
(ტესტი,საკონტროლო წერა)
შ ე დ ე გ ე ბ ი
|
1-3 ქ.
|
4-5ქ.
|
6-7ქ.
|
8-10ქ.
|
მათემატიკური ობიექტისა და ენის გამოყენება
|
ადეკვატურად
ვერ იყენებს ცნებებხ,ტერმინებს
|
იყენებს ზოგიერთ ცნებას ამოცანის ამოსახსნელად. აღნიშნავს,თუმცა
არაორგანიზებულად
|
იყენევს
ამოცანის ამოსახნელად
ცნებ/ტერმინებს და აღვნიშვნების უმეტესობას უკეთებს ორგანიზებას
|
იყენებს
ამც.ამოსახსნელად საჭირო მასალას, და ირჩევს მონაცემთა წარმოდგენის ოპტიმალურ ფორმას
|
ამოცანის ამოხსნის გზა
|
ვეერ
პოულობს ამოცანის ამოხსნის გზას
|
პოულობს
ამოხსნის გზას,იწყებ მაგრამ ვერ ასრულებს
|
პოულბს
ამოხსნის გზას,თუმცა ხარვეზებით
|
პოულობს
ამოხსნის ოპტიმალურ გზას,
ბოლომდე ახდენს მის რეალიზებას
|
კავშირები და მიმართულებები
|
ამოიცნობს
ორ ოდნავ განსხვ. ფორმით წარმოდგე ნილ იდენტურ
მათემატიკურ
ობიექტს (განსხვავებულ ასოებს)
|
ამოიცნობს
ორ ოდნავ განსხვ.ფორმით წარმოდგენილ იდენტურ
მათემატიკურ
ობიექტს(სხვადასხვა ასოებს)
|
ათწერს
კავშირს სხვადასხვა სტანდარტულ მათემა.ობიექტსა
თუ პროცედურას შორის(მაგ:განტოლების ამოხსნა)
|
ათწერს
კავშირს სხვადასხვა სტანდარტულ მათემა.ობიექტსა
თუ პროცედურას შორის(მაგ:ალგებრიულ გარდაქმნებს)
|
გამოთვლები
|
გამოთვლები
არ მეტყველებს ამოცანის გაგებაზე, შედეგი არა ადეკვატურია
|
შეიცავს
გამო თვლების
ზოგიერთ ნაწილს,
რეიზება ნაწილობრივ არასწორია
|
გამოთვლები
ძირითადად სწორია,თუმცა შეიცავს ტექნიკური ხასიათის ხარვეზებს
|
გამოთვლები
სწორია,არჩეული და გამიყენებული აქვს გამოთვლებს ოპტიმალრი ხერხი
|
This comment has been removed by the author.
ReplyDelete